بهترین برند سیم و کابل ایرانی

بهترین برند سیم و کابل ایرانی

یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی که تصمیم به ساخت ساختمان و خانه جدید میگیرند، انتخاب بهترین برند سیم و کابل ایرانی است. این موضوع روی سیستم ایمنی ساختمان بسیار تأثیرگذار است؛ چرا که هر چه کیفیت برند انتخابی بهتر باشد، از اتفاقات ناگوار، خسارات و هزینه‌های حاصل از آن به‌دور می‌مانید.

این روزها برندهای مختلفی در زمینه تولید سیم برق ساختمان فعالیت دارند، اما اینکه کدامشان براساس استانداردهای جهانی محصولات خود را ارائه دهند، مبحث مهمی است. شناخت بهترین برند سیم و کابل ساختمان امنیت ساختمان را تضمین می‌کند و کمک می‌کند تا هنگام خرید اطمینان کامل داشته‌باشید. در این مقاله از فروشگاه سیم و کابل کسری با چند برند محبوب موجود در ایران که کیفیت و اصالت سیم و کابل‌های آنها ثابت شده‌است، می‌پردازیم:

سیم و کابل خراسان افشارنژاد

برند سیم و کابل خراسان افشارنژاد یکی از نام های معروف در لیست بهترین برند سیم و کابل برق در کشورمان است که در سال 1345 در شهر مشهد راه اندازی شد. این شرکت جز اولین شرکت‌هایی است که فعالیت خود را در حوزه سیم و کابل شروع کرده و نزدیک به یک قرن تجربه درخشان دارد. از مزایای آن می‌توان به کسب نشان استاندارد ایران ISIR اشاره کرد. این استاندارد با استاندارد IEC 227 اروپا مطابقت می‌کند.

 

سیم و کابل خراسان افشارنژاد

 

سیم و کابل البرز الکتریک نور (لینکو)

شرکت سیم و کابل البرز الکتریک نور  یا همان لینکو یکی دیگر از برندهای مشهور ایرانی است که محصولات آن بسیار خوش‌نام در بازار امروز ارائه می‌شود. این شرکت نه‌ تنها سیم و کابل برق خانگی تولید می‌کند، بلکه برای صنایع مختلف مانند صنعت نفت، حمل و نقل ریلی و دستگاه‌های قابل استفاده در تولید انرژی نیز تولیدات با کیفیتی دارد. در طراحی بیشتر توربین‌های بادی از سیم و کابل البرز الکتریک نور استفاده می‌شود؛ زیرا عملکرد و کیفیت عالی دارند.

✅ بیشتر بخوانید:   مواد اولیه ساخت سیم و کابل

سیم و کابل زاگرس

شرکت سیم و کابل زاگرس در سال 1389 تأسیس شده‌‌است که به‌عنوان یکی از شرکت‌های خوش آوازه بازار شناخته‌می‌شود. این برند دارای استاندارد و گواهینامه‌های معتبر از سوی سازمان ملی استاندارد ایران است و نزدیک به 12 سال است که با تکیه‌بر متخصصان و مهندسان باتجربه فعالیت می‌کند. اولین محصولات این مجموعه، انواع بالابر و سیم‌های مفتولی بوده‌است؛ اما حالا انواع کابل‌ها از جمله شیلددار، سیم و کابل‌های افشان، کابل‌های نیمه افشان و کابل کواکسیال را تولید می‌کند.

از ویژگی‌های بارز برند زاگرس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید بالا
  • تنوع عالی محصولات
  • کنترل کیفیت

 

سیم و کابل زاگرس

 

سیم و کابل البرز اعتماد

یکی دیگر از برندهایی که در اسامی بهترین برند کابل ایرانی می‌درخشد، سیم و کابل البرز اعتماد است. این شرکت از سال 1391 فعالیت خود را شروع کرده و توانسته‌است استانداردهای ISO و ملی IRSI را دریافت کند. کیفیت محصولات این شرکت بی‌نظیر است و به کشورهای دیگر صادر می‌شود.
در حال حاضر، اعتماد کابل البرز در بازار فروش جایگاه ویژه‌ای دارد و با کمک نیروهای متخصص جوان و ماشین آلات مدرن و پیشرفته تولیدات خود را به‌سرعت پیش می‌برد. محصولات این مجموعه شامل کابل‌های افشان، کابل هوایی، کابل آلومینیوم، کواکسیال، جوش، مفتولی و… است که با قیمت عالی و کیفیت بالا به فروش می‌رسد.

سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب

شرکت سیم و کابل مغان زرتاب نیز جز نام‌هایی است که لیست بهترین برند سیم و کابل ایرانی مطرح می‌شود. این برند فعالیت خود را از سال 1361 آغاز نموده‌است؛ طوری که ابتدا انواع سیم و کابل فشار ضعیف مناسب بخش‌های صنعتی و ساختمانی را رونمایی کرد. بعد از 14 سال تولید خود را گسترش داد و برای صنایع مختلف محصولات باکیفیت تولید کرد. کابل‌های برند مغان زرتاب ایمنی لازم را دارند و با ساختار و عملکرد عالی ارائه می‌شوند. با پرداخت هزینه کاملاً منصفانه برای این برند می‌توانید نسبت به سیم کشی و انتقال انرژی الکتریکی مطمئن باشید.

✅ بیشتر بخوانید:   کابل برق سه فاز

 

سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب

 

سیم و کابل یزد

برند دیگری که ما در لیست بهترین برند سیم و کابل ایرانی به شما پیشنهاد می‌کنیم، سیم و کابل یزد است. این برند با تجربه، فعالیت خود را از سال 1359 آغاز کرده‌است و امروزه از جدیدترین و بهترین ماشین آلات و تجهیزات برای تولید کابل و سیم استفاده می‌کند. نزدیک به 25000 تن ظرفیت تولید این شرکت و کیفیت محصولات آن در حال رقابت با برندهای خارجی است. محصولات شرکت یزد شامل کابل کنترل، کابل سنسور، کابل‌های فشار ضعیف و فشار متوسط، انواع کابل صنعتی مسلح و شیددار و… است.

سیم و کابل کسری

شرکت کسری یکی از تخصصی‌ترین برندهای تولید انواع سیم و کابل است که در شهرک صنعتی سمنان فعالیت می‌کند. این برند با توجه به نیاز مخاطبین سیم و کابل را در کیفیت‌های مختلف تولید می‌کند و با بهره‌مندی از دستگاه‌های پیشرفته در این حوزه بسیار موفق بوده‌است.
فعالیت شرکت کسری از سال 1389 آغاز شد و تاکنون توانسته انواع محصولات از جمله سیم و کابل شیلدار، کواکسیال، ابزار دقیق و… را وارد بازار کند. نمایندگان این برند در کل کشور حضور دارند و محصولات را سطح کیفیت عالی ارائه می‌دهند.

 

سیم و کابل کسری

 

سیم و کابل رادافشان سحر

آخرین معرفی را به برند سیم و کابل راد افشان سحر اختصاص دادیم. این برند تنوع محصولات بسیار بالایی دارد و در سال 1376 تأسیس شده‌است. طی مدت کوتاه شهرت زیادی کسب کرد و انواع سیم و کابل را براساس استانداردهای جهانی و بین المللی تولید نمود. از نمونه محصولات این مجموعه می‌توان به سیم و کابل خشک، سیم و کابل نیمه افشان، فشار قوی، مخابرات و… اشاره کرد.

✅ بیشتر بخوانید:   بررسی و مقایسه انواع سیم و کابل

یکی از ویژگی‌های مهم محصولات برند راد افشان سحر، داشتن کد ده رقمی استاندارد است که اصالت خود را با این کد ثابت می‌کنند. به‌طور کلی، محصولات این برند دو دسته تخت و گرد تقسیم می‌شود که برای خرید آنها باید اطلاعات لازم را کسب کنید.

تمام اسامی ذکر شده به‌عنوان بهترین برند سیم و کابل ایرانی دارای سابقه چندین ساله هستند و در این زمینه به‌خوبی درخشیده‌اند. انتخاب هر کدام برای خرید به نیاز و کیفیت درخواستی شما بستگی دارد. با مشورت مشاورین فروش هر کدام از برندها به‌راحتی می‌توانید خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید.

پاپ آپ مقالات کسری
باز کردن چت
1
برای دریافت لیست قیمت پیام دهید.
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟